تصفیه آب ایزی ول

دستگاه تصفیه آب ایزی ول

تصفیه آب ایزی ول

دستگاه تصفیه آب ایزی ول

تصفیه آب ایزی ول

مشاوره و طراحی و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی - نیمه صنعتی - صنعتی
معرفی دستگاه تصفیه آب ایزی ول تایوان - فروش تصفیه آب ایزی ول - خدمات پس از فروش برای محصولات ایزیول
کارانتی دستگاه تصفیه آب ایزی ول

طبقه بندی موضوعی

  ایزی‌ول (easy well)

چرا ایزی‌ول را انتخاب می‌کنیم؟

1. سابقه 30 ساله این کمپانی

برخلاف بیشتر دستگاه‌های موجود در بازار که غالبا از اسامی مختلف و حتی مشهور استفاده می‌کنند؛ اما نمی‌توانند به درستی اصالت خود را تایید کنند، برند easywell با سابقه 30 ساله و داشتن نمایندگی رسمی و انحصاری در ایران، می‌تواند مدارک و شواهد متعددی را مبنی بر قدمت و اصالت خود ارائه کند. با مراجعه به آدرس زیر می‌توانید بر تایید این ادعا، صحه بیشتری بگذارید.


 

2. گواهینامه های NSF/ ISO/ CE/ TAIWANIAN INNOVATION AWARD/ TTOS

شرکت ایزی‌ول جز معدود شرکت‌هایی است که توجه ویژه‌ای به کیفیت در تولید محصولات خود دارد. به همین دلیل هم دریافت گواهینامه‌های متعدد از جمله NSF که یکی از معتبرترین گواهینامه‌‌های کیفی به شمار می‌آید، از دغدغه‌های اصلی مدیران این شرکت است.

شاید بد نباشد به این نکته توجه کنیم که کمتر محصولی در بازار ایران یافت می‌شود که تعداد قابل ملاحظه‌ای گواهینامه بین‌المللی و ملی را برای تایید ادعاهای خود مبنی بر اصالت کالا و پشتوانه فنی محصول به مشتری‌اش نشان دهد.

علی‌رغم ادعای بسیاری از برندهای موجود دربازار، تنها تعداد انگشت شماری از شرکت‌های تولیدکننده محصولات مرتبط با صنعت تصفیه‌ آب این گواهینامه (NSF) را دریافت کرده‌اند.

برای ردیابی صحت این موضوع می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

http://info.nsf.org/Certified/Common/Company.asp?CompanyName=easywell&x=0&y=0

3. تنوع در مدل

شرکت ایزی‌ول با تولید بیش از 50 مدل دستگاه، فیلتر و ملحقات (اکسسوری)‌ مرتبط با صنعت تصفیه آب بیشترین تنوع محصول را بین برندهای موجود در بازار ایران دارد.

صحت ادعای فوق در سایت زیر قابل مشاهده است:

https://www.easywellwater.com/products/index.php


4. خدمات پس از فروش:

محصولات شرکت ایزی‌ول در ایران به مدت 30 ماه گارانتی شده است که این گارانتی، شامل گارانتی تعویض نیز می‌شود.

5. ردیابی اصالت کالا:

امروزه برخی از فروشندگان دستگاه‌های تصفیه آب با تاکید بر تصویر پرچمی که روی بدنه دستگاه‌ها چاپ شده است، مدعی هستند که دستگاه‌هایی که عرضه می‌کنند از آن کشور، وارد شده است. البته تایید یا رد این ادعا به خودی خود و بدون وجود ساز و کار مشخص به سادگی امکان پذیر نیست.

در میان برندهای موجود در بازار ایران، برند ایزی‌ول یکی از محصولاتی به شمار می‌آید که به شما این امکان را می‌دهد تا با ارسال شماره سریال دستگاه به شرکت سازنده تاییده اصالت کالای خریداری شده‌تان را از کمپانی تولیدکننده، بگیرید.

دارندگان محصولات ایزی‌ول می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ایزی‌ول، از اصل بودن محصول خود مطمئن شوند.